BYTEN OCH RETURER
Larimar AB (556937-6766) bedriver verksamhet för www.lilyandrose.se. Nedanstående regler gäller för Byten och Returer.
Vid reklamation/retur ange alltid Ert ordernummer.
Det är alltid 1 års garanti på de produkter du köper. Om man kan påvisa att det är fabrikationsfel på produkten får man alltid en ny eller nya delar. Däremot gäller inte garantin vid förslitningsskador. Kontakta kundtjänst på info@lilyandrose.se för att få hjälp med din reklamation.
Om Ni ångrat Ert köp eller bara vill byta er vara ange alltid Ert ordernummer.
Ni har full ångerrätt i 14 dagar från det att ni tagit emot varorna, förutsatt att ni inte använt varorna, och att de returneras i originalskick och originalförpackning. Vid retur står ni för transportrisken och frakten. Vid retur av varor anger ni ordernummer och namn. Återbetalning sker efter vi fått godkänd retur av er.
OBS! Varor som är plomberade får ej plomberingen brytas om du vill göra retur. Vi gör inget återköp på produkter med bruten plombering.
Om Ni har betalt med faktura är det viktigt att anmäla returen till Klarna för att undvika påminnelseavgift.
Vi följer Konsumentverkets rekommendationer och tillämpar Distans och Hemköpslagen.
Skicka returer till:
Larimar AB
Södra Larmgatan 6
411 16 Göteborg
Lägg med en lapp där du anger ordernummer och namn så att vi kan kreditera ditt köp när vi mottagit varan.
Skador på paket
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till ditt ombud. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan.
Fel vara levererad?
Har du mot förmodan fått fel vara levererad till dig så kan du kontakta kundtjänst på info@lilyandrose.se för en retursedel.
Personuppgiftslagen
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).